Dagens...

DAGENS KLÄDER:
Blåa jeans, grårandig långärmad och boots.

DAGENS MAT:
Tonfisksallad.

DAGENS PLANER:
Sova en stund och kolla på serier och bara mysa.

DAGENS VILL HA:
En ny telefon och en ny kamera!

DAGENS TRÅKIGASTE:
Min huvudvärk.

DAGENS HUMÖR:
Vääldigt trött och har sjukt överallt.

DAGENS ÖNSKAN:

Att få åka utomlands.

DAGENS LÄNGTAN:
Att morgondagen ska komma, julen och nyår!

 DAGENS TV-SERIE:

Revenge måste jag säga, sjukt spännande där nu!

 


Anonym    •  

Kolla gärna in min Sheinside tävling på bloggen, kram! :*

Madeliene    •  

Åh så jäkla söt! :)

Alice    •  

Rolig lista :)

milina.blogg.se    •  

rolig lista!

Viktoria Eriksson    •  

så fin du är! :)

Elin karlsson    •  

Kul att läsa en "Dagens-Lista" :)
Jag längtar också till julen!!!

Emelie    •  

ÅH tröjan var verkligen jätte fin!! skulle man kunna få lite bättre bilder på den?:)

sofft.blogg.se    •  

sv: Ja det är det verkligen, men snart är terminen slut :)

Sara Ekman    •  

Ääälsar Revenge! :)

Erika    •  

Ja, Revenge slutade sjukt spännande i måndags!

sv. Nej jag har inte förstått det än heller :o

Sofia    •  

tro tyvärr det inte gäller i Sverige!!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Kul att läsa! :)

Anonym    •  

Riktigt kul lista!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]    •  

Jeans är alltid snyggt till allt typ :)

svar: Kul, det är så himla skönt med sol :D

Matilda Wikblom    •  

Kollar också Revenge, så bra serie!

Emilia Sjödin    •  

fin!

Amanda♥    •  

Roligt inlägg! Och så fin du är! :)

Pauline    •  

jobbigt med huvudvärk :(

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Fin!

mot plus    •  

tack fina du!! =)

hoppas du har en bra kväll!

Maria    •  

vad fint hår :)

Elin    •  

Rolig lista kanske lånar den om det är okej! :)

Svar: Jodå, bara att låna! :)
Henrietta Nylund

Liza    •  

Krya på dig!
Kram ♥

Anonym    •  

Sv tack så mycket

Emma Hyde    •  

Åh jag längtar också till jul och nyår :)

Anna    •  

Ja, Revenge är riktigt spännande just nu! Ser fram emot måndagens nya avsnitt :)

REBECCA    •  

fin :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vilken fin bild. :)

kaffehörnan    •  

Vad är de för telefon du vill ha `?

Svar: Skulle vilja ha en iphone 5s!
Henrietta Nylund

Ida Lindborg ♡    •  

så söt du ääär!

SV. Åh tack, vad kul och höra! :D kram

Elin    •  

Fin du är!! :)

Caroline    •  

Vilken fin tröja! Låter som härliga planer för dagen :)

Siri |Diabitfit|    •  

Åh, jag vill också ha en ny kamera!

Släpp taget. följ flödet    •  

Hoppas du blir lite piggare under dagen! Har samma sak på min vill ha lista just nu! Förbannade telefon att aldrig fungera haha :)

LINNEA    •  

Sv; åååh eller hur :D

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Fint :)

Sara    •  

Ditt hår är otroligt fint :)

Svar: Men åh tack!:)
Henrietta Nylund

Celine    •  

Åh älskar sånna här listor!

Emelie Ekman Lindqvist    •  

Snyggt :) Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!