You go girl!

Vinnaren av eurovisionen 2014 som jag tror ingen har missat p.g.a allt hat hon får överallt på internet. 
Men vet ni vad? De flesta tycker att det var fel och konstigt att hon vann vilket jag inte förstår, man får väl rösta på vem man vill? Det var ju många som röstade på henne eftersom att hon stod ut och var annorlunda vilket jag också tror, men jag tycker att det är bra att någon vågar visa vem de egentligen är och vågar stå för det och inte skämmas för att gå upp på scenen och ge allt vad de har.
Tycker att det är så onödigt att lägga hat på någon som känner sig bekvämare som en kvinna när han egentligen är man, man får väl vara som man vill och se ut som man vill fastän man har skägg och klänning.


KassandraPalma    •  

tycker det är fel att folk ska hata henne för ingen anledning, hon är unik !

lovisa    •  

sv: Nähä hejade du inte på sverige+ :D

Svar: Haha, jodå nog när rösterna började komma men bor ju i Finland fast tyckte inte riktigt om vårat bidrag, eller jag visste att vi ändå inte hade någon chans :D
Henrietta Nylund

Anita    •  

Tyckte de va ett passande bidrag att vinna! ;-) haha

Sara Ekman    •  

Love Conchita!!!

♫♪ sandra    •  

så himla grym är hon!

V I L M A L A ♔    •  

För jävla bra! ♥

♫♪ sandra    •  

- men gud ändå, bättre att lära ungarna redan från början att människor är olika!

Svar: Ja eller hur!
Henrietta Nylund

VERONICA - modeblogg    •  

Älskade hennes budskap, det är så fint! Så sant! :) Bra skrivet du också! Ha en fin kväll tjejen, kramkram!

Josephine    •  

Sv; Hihi, jaa dom är verkligen fina :)

Linda    •  

hon e cool. så snygg också

linda    •  

ja älskar det

s a r a h m o b e r g    •  

Tycker budskapet var jättebra, men jag gillade inte låten alls. Efter att ha hört låten två gånger igår kan jag inte ens komma ihåg hur den går :p Hen uppskattade nog mest att vinna men jag hade hoppats på Sverige, Nederländerna, eller Armenien ^^,

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Sv: Verkligen :)

Amanda [SPONTAN]    •  

Tycker det var så himla bra att hon vann!

linah    •  

haha så himla cool:D

Spell Mink    •  

Bra skrivet!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!