Värsta jag varit med om

Nu är jag på väg hem från Tammerfors med hela klass 9. Har inte berättat om att jag skulle till Tammerfors för det var inte alls säkert att jag ville åka, men är nog ändå helt glad att jag gjorde det för fick med mig lite shopping!
Var till resturangen Rosso och måste säga att det är överlägset värsta resturangbesöket jag har varit med om i hela mitt liv! Servitören var sååå otrevlig och det vi beställde innehöll 4 saker men vi fick bara 1, pizzan. Var så sur och klagade till servitören och han var väldigt elak. Rekommenderar verkligen inte Rosso i Tammerfors. Usch.




Erika    •  

Inte alls kul att komma till så dåliga restauranger, ush!

Svar: Nej eller hur! Usch och fy!
Henrietta Nylund

☆Joanna☆    •  

mysigt!

Veronica    •  

Usch vad tråkigt!

MALIN    •  

gud vad tråkigt, det är aldrig roligt att besöka en restaurang och bli dåligt bemött!

Johanna    •  

Vad tråkigt!

Svar: Ja, eller hur!
Henrietta Nylund

johanna    •  

tack så mycket fina! och åh, trist att restaurangbesöket inte höll måttet. pizzorna ser ju inte jätteroliga ut heller om jag ska vara ärlig, haha ;)

Svar: Ja eller hur! Ja, dom såg inte ut och var inte goda!
Henrietta Nylund

Mirjam Wallmark    •  

Vad tråkigt med otrevlig personal! :/

Sofia    •  

Usch då. Vad tråkigt.

Ida Lindborg ♡    •  

vad tråkigt att det ska behöva va så :/

Sv: Tack snälla för din omtanke, betyder jättemycket <3 kram ♡

Emma Broberg    •  

åh vad tråkigt :(((( ha en mysig kväll finis, kraaam. <3

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Fy så tråkigt :/

Prietha    •  

åh vad tråkigt :/

milina.blogg.se    •  

Åh vad tråkigt :/

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Tråkigt när man hamnar på ett sånt ställe.. usch! De lär väl inte ha så många gäster? :/

Svar: Nej, de hade faktiskt väldigt få gäster, 3 andra än oss tror jag?
Henrietta Nylund

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

tråkigt att de blev så ;/










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!