Var kan man hitta fina student/festklänningar?

Några klänningar jag hittade på google.
Jag undrar: var kan man hitta fina festklänningar som inte är för dyra och man kan ha på en skolavslutning då man går ut grundskolan? Har sån ångest över klänningar, har hittat en av tre som jag kommer behöva inom kort tid. 
om ni vet någon som skickar till Finland och inte har allt för dyra klänningar kan ni gärna berätta!


milina.blogg.se    •  

snygga!

☆Z I N J A☆    •  

åh vad fina!

♫♪ sandra    •  

fina! jag hittade min på asos :)

Amanda [SPONTAN]    •  

Superfina :) Själv har jag köpt hela tre klänningar till min student (kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha så köpte alla). En är från Vero Moda, en är från Nelly och den sista är från Forever 21 och alla kostade under 200 kronor :)

Svar: Haha ja det kan vara lite svårt att bestämma sig ibland! Köpte du de i affärerna eller beställde du? :)
Henrietta Nylund

Twiggy Lundberg    •  

Åh, svårt det där när dom ska shippas till finland :/ Annars kunde jag tipsa om Nelly.com, dom brukar ha jättefina saker till bra priser. Men vet inte om dom fraktar dit D:

Svar: Brukar ofta beställa från nelly, de skickar nog till Finland och har gjort det ett tag :) tänkte bara lite förväxling där det finns andra fina klänningar eftersom det aldrig finns storlekar på nelly haha :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Tycker att de små kedjorna jfr och madlady osv har sålt studentklänningar och avslutningsklännningar, kika in där vetja!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!