Två nike outfits

Har plockat ihop lite nike kläder och tillbehör som jag inte skulle taccka nej till!
Gjorde det till två outfits så att det inte skulle se så ihopslängt ut!
 


bella    •  

Dem rosa skorna var snygga! :D

Josephine - Living in London    •  

Nu blev jag sugen på att köpa nya träningskläder :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Älskar rosa och svarta träningskläder. Jag använder alltid rosa och svart, så snyggt!

Svar: Ja, det är också en situation man kan använda det. Jag brukar själv säga "det är tanken som räknas" om jag ger något till någon jag inte vet om den gillar. Men annars så använder jag aldrig det här ordspråket då jag inte förstår innebörden av den...

Catrine    •  

nike har en väldigt fin kollektion :)

Nathalie Tegelstam    •  

Supersnygga outfits :)
- men visst är dom sjukt goda? Älskar dom! kramkram

VERONICA - modeblogg    •  

Riktigt snygga tjejen! :) Älskar verkligen dessa plagg, skulle verkligen rocka dem på gymmet! Grymma tips. Hoppas du får en fantastisk helg och fredagskväll, stora kramar!

milina.blogg.se    •  

Snyggt!

leavanny.blogg.se    •  

SV: tack :D

MALIN    •  

jag älskar nike's träningskläder! dom är allt från snygga till väldigt sköna och funktionella!

Kelly    •  

Snygga!

Amanda [SPONTAN]    •  

Fint :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

snyggt ju :D

vanja    •  

sv: jaa :)

maria at inredningsvis    •  

Vilka fina grejer du bjuder på :) alltid kul med nytt till i vårsolen.

Har en tävling på bloggen och du får gärna vara med :)

Ha en fin vårvecka :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!