Tonfisksallad

For hem i mitten av skoldagen idag p.g.a mådde dåligt fysiskt och psykiskt och var tvungen att läsa på prov. Skulle ha haft skriftskolemöte klockan 16.30 men vaknade fem minuter före det började så det blev inte av.
På vägen hem från skolan så kom jag på att vi inte hade någon mat hemma så for och köpte lite ingredienser till en tonfisksallad och så här blev resultatet!
 
Vad hade jag i salladen? Gurka, paprika, en mellanstor rödlök, lite isbergssallad, ris, ägg, tonfisk och salt och vitlökssås ovanpå salladen! Jag använder alltid samma ingredienser i min tonfisksallad!


V I L M A L A ♔    •  

Shit vad god denna salladen såg ut :O

Svar: Haha tyckte jag med! När jag såg på bilderna efteråt blev jag plötsligt skitsnål fast jag just hade ätit det :D
Henrietta Nylund

Flisan    •  

sv: tack :D
härligt, jora de e helt okej med mig :)

JOHANNAOFSWEDEN ★    •  

Åh gott! :)

leavanny.blogg.se    •  

Gott!

Ebba ♥    •  

Åh så gott!

Sv: Ja visst gör de, åh vad kul! Kram ♥

sofia    •  

Åh vad gott det ser ut! :)

Linda Gärdnér    •  

Hej! Vilken fin blogg du har:D
Jag är utbildad makeup artist som gör videor på youtube, det hade varit jätteroligt om du gick in och kollade på någon video och kommenterade om du tyckte något bra:)
adressen är youtube.com/toosweetlg
kram

Sara Ekman    •  

Åh mums :)

Anita    •  

Gud så gott :D

Amanda [SPONTAN]    •  

Hoppas du mår bättre nu :)

Jarina    •  

Svar: Haha, kanske det :) Ditt ställe är säkert också fint. Var nånstans bor du då?

Svar: Jag bor i Vasa :)
Henrietta Nylund

anna    •  

åh, så gott det ser ut! :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥    •  

Det såg gott ut. :)

Isadora    •  

Ser gott ut! Superfint upplägg med :)

Nathalie Tegelstam    •  

Ser otroligt gott ut :) Ha en toppenbra dag tjejen! kramkram

Rebecka    •  

Mums vad det ser gott ut!

Ha en fin onsdag ♡

Kram

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Mums så gott de ser ut :)

ebba    •  

jäklar vad det där såg gott ut :)

Jarina    •  

Svar: Jaha okej, jag bor ju också i Finland :)

Svar: Ja, jag såg det haha :)
Henrietta Nylund

frukallgren.blogg.se    •  

Ser supergott ut :D

ethar    •  

hej fint och gott:) undra om du kunde läsa min blogg den är ny men kommer börja blogga varje dag :)))

Svar: tack så mycket! :) Ja det kan jag väl om du läser min också! :)
Henrietta Nylund

loova    •  

kan du läsa min blogg

Svar: Du länkade ingen bloggadress? :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!