The other woman

Den här filmen ska jag antagligen gå och se med Ebba på bio ikväll!
Såg trailern för någon dag sen och den verkar riktigt rolig och tjejig och märkte också att Nicki Minaj är även med i filmen? haha! kommer bli underhållande att se denna filmen, ser fram emot det ! :)


Marie    •  

Jag vill också se den filmen! Du får skriva sen om filmen var bra eller inte :)

Svar: Den var riktigt rolig, se gärna den! :) Har skrivit om jag tyckte att den var bra eller inte i mitt senaste inlägg! :)
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

Verkar som en bra film, måste ta och se den :) kramkram

Emma    •  

Jättebra film de där :)

Catrine    •  

har inte sett denna , men måste nog ta o göra det, den får så bra recensioner! trevlig kväll! kram

Julia    •  

Var den bra? :)

Svar: Ja det tyckte jag! Den var väldigt rolig :)
Henrietta Nylund

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Ja tycker också den verkar bra :) Var den det? :)

Sara Ekman    •  

den vill jag se :)

Anonym    •  

verkar som en riktigt kul och bra film!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!