The fault in our stars

 
Den här flimen väntar jag sååå mycket på att ska komma ut! Det är första gången i hela mitt liv som jag känner att jag bara måste läsa en bok, sooo not like me haha! Jag har bestämt mig sedan jag såg att filmen skulle komma ut för några månader sedan att jag bara MÅSTE läsa boken före jag ser filmen! Filmen tror jag kommer att bli min nya favorit eftersom att jag redan älskar filmen från trailern! Gråter nästan när jag ser på den haha! Åååh can't wait!


Erika    •  

Måste se den där också! Verkar himla bra :)

Celine    •  

Längtar också så mycket efter den filmen!

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Den filmen verkar så bra :)

Flisan    •  

Denna film verkar grymt bra :D

Svar: Ja eller hur!
Henrietta Nylund

J U L I A    •  

Ååh vill också se den! Den verkar så fin, kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!