Spontanshopping med mamma

Var på väg hemmåt och då ringde mamma och sa att hon var på väg till GW-gallerian så jag for med henne dit och fick med mig ganska mycket bra saker! Byxor har jag varit på jakt på i flera veckor nu och det blev 2 par svarta, ett par med guld detaljer och ett par basic med hög midja. Nu behöver jag jeansfärgade byxor ännu och helst lite söndriga! Är i allafall supernöjd med det jag fick hem och inget kändes sådär onödigt. 


Sofia    •  

Vilka snygga köp du gjorde :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Fina saker du fick med dig hem! :)

milina.blogg.se    •  

fint!

☆Z I N J A☆    •  

vad snygga!

Rebecca    •  

Är du ett Anton Ewald fan eller känner någon som är? Jag säljer just nu en Anton Ewald tyggväska med hans autograf.:)
http://byrrebecka.blogg.se/2014/may/anton-ewald-bag-saljes.html#comments
Ber om ursäkt ifall du inte gillar sådana kommentarer!

Anonym    •  

Så himla fina saker du har köpt!

Elin    •  

Jättefina saker! :)

Sara Emilia    •  

Åh så många fina fynd! :) Hade också tänkt ta en sväng via GW gallerian idag, men hann inte innan de stängde

Sara Emilia    •  

Åh så många fina fynd! :) Hade också tänkt ta en sväng via GW gallerian idag, men hann inte innan de stängde

Photo by E M E R E L L A    •  

Tack så mycket :)

Åh vilken fin shopping :)

Photo by E M E R E L L A    •  

Tack så mycket :)
Dom är inte alls svåra att göra själv faktiskt :) Och mycket billigare än att gå och köpa en färdig blomkrans

Sara Ekman    •  

nice :)

milina.blogg.se    •  

- kul att du är med! :)

jonna    •  

ja, det hade vi verkligen :)

åh, så fina grejer du hittat!

Isadora    •  

Åh så mycket snyggt! Älskar skorna :)

KMStyle    •  

kul med nytt!:)

Amanda Ahlmark    •  

varifrån köpt du pantsen aj niiid!!!!!!!!

Svar: From dat cubuuuus 9.90 €$ styckkkk!
Henrietta Nylund

nicole    •  

Såå fina skor, vart har du köpt dom?? btw fin blogg:)

Svar: Tack så mycket! Har köpt dom i en affär som heter Cip Cap :)
Henrietta Nylund

Linn    •  

Fina saker du köpte! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!