Spanien shopping del 1

 Plånbok av märket Jo & Mr.Joe som jag köpte i varuhuset El Corte Inglés.
Olja i sprutform från Schwarzkopf. Har testat den och den är sjukt bra!
Ett par klackskor som jag planerar att använda till vårbalen och konfirmationen iallafall!
Mina nya älskade nike som ni redan har sett i förväg. Är såå himla nöjd och lycklig över dom!
Parfym från Zara som jag egentligen bara köpte för att den var billig, men luktar faktiskt jättegott!




A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Jaa den är jättefin!

KassandraPalma    •  

sv: nää precis, mådde bättre på morgonen men nu mår jag verkligen piss...

Linn Johansson    •  

Åh så snygga skor!

Josephine - Living in London    •  

Snygga skor!

♫♪ sandra    •  

nice!

Sara Ekman    •  

Snygga skor! :)

Robex Lundgren    •  

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Lisa    •  

Ur snygga skor!

Svar: Ja visst är dom!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

väldigt fina saker gillade verkligen skorna










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!