Söndag och kyrka

Grillmaten vi åt igår
Igår på kvällen körde vi till William och grillade där och efter det for vi ut och köra några timmar med moped.
Idag är det söndag och snart ska vi dra oss till kyrkan för att samla skriftskole underskrifter. Efter det ska vi antagligen åka till mig.
Idag har vädret inte varit på topp hittils och det sägs att det ska börja regna senare idag. Men jag tycker att det bara kommer bli mysigt så man får något gjort inomhus också och inte bara är ute :) 
Vad ska ni göra idag?




NICOLE    •  

Hoppas vädret blir bättre hos er :)
Jag ska fixa en massa idag, plugg o träna :)

SV Jaa då är det sommar på riktigt :D

Lollee    •  

Gott!

♫♪ sandra    •  

gott!

KassandraPalma    •  

åh så gott!

sv: ja, tack så mycket :)

milina.blogg.se    •  

Åh vad gott!

Nelly    •  

Ja, älskar den!:)

Erika    •  

Håller med dig, skönt med lite "paus" ifrån solen!
Idag ska jag iväg och fira min mor :)

Amanda [SPONTAN]    •  

Mums :)

MALIN    •  

mums, vad gott det ser ut!

ebba    •  

Hej missa inte min tävling där du kan vinna ett halsband från ViraLee design med egen text upp till 8 bokstäver! Var med du också, kram :)
http://ebbahellstrom.blogg.se/2014/may/tavling.html#comment

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Åh så gott! Älskar lax :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!