Sommarkläder från Bikbok

Några plagg från bikbok som jag gillade speciellt nu till sommaren!
Är mest sugen på att införskaffa mig klänningen! Skulle vara såå fin! Är också i stort behov av shorts eftersom att inga passar mig knappt längre och har inga jeansfärgade! :) Topparna tyckte jag var riktigt fina!


Elin    •  

Så fina plagg! ❤️

Emma Ekstén    •  

Klänningen var verkligen jättesnygg, men mina höfter hade blivit enorma i den :P

Svar: tycker höfter är såå fina att framhäva! :)
Henrietta Nylund

Flisan    •  

sv: tack, ja dom var najs att se :D

fotografvesna.se    •  

den vita är så fin

Sara Ekman    •  

fint :)

♫♪ sandra    •  

snyggt!

Olivia Magnusson    •  

Så fint!

sv: åh tack :D
kram♡

milina.blogg.se    •  

fint!

lovisa    •  

sv: tack så mkt vad snällt :)

Erika    •  

Vilka söta plagg, nu blev jag ännu mer shoppingsugen!

Aina Strand    •  

Massa fint :)

Viktoria Eriksson    •  

jättefint!<3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!