Sommar outfit

 
Summer outfit

Summer outfit by henriettanylund featuring shirts & tops
Har känt sommaren på väg nu de senaste dagarna förutom idag och har plockat ihop en fin sommaroutfit som jag gärna skulle ha på mig i sommar! Helt basic men ändå snygg :)


NICOLE    •  

Snyggt :D Och såg i inlägget under va mycket färg du fått, herregud!! :) Härligt :D

SV Vad gullig du är :D Detsamma till din :)

Svar: Haha, ååh tack :D
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Superfint kram

Linnea    •  

Ja, visst var dom fina - och bra pris <3
Fint kollage förresten :)

Sofia    •  

Fint! :)

Linnéa    •  

Ja, men eller hur... får kanske inhandla lite av festival-outfitsen <3

jonna    •  

tack :) ja, jag vill resa igen fast jag precis varit iväg :) hehe

hoppas du haft en bra helg!

MALIN    •  

svar: tack så mycket :) den är verkligen superfin, speciellt när man är lite brun! köp en vettja!

Catrine    •  

älskar outfiten:D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!