Skolavslutningen

Nu är äntligen grundskolan avklarad!
Nu är dagen ÄNTLIGEN här! Nu har vi alla nior gått ut grundskolan med glada miner! Har så mycket bra (och dåliga) minnen från denna skola! Har lärt mig känna massvis med nya personer! Är väldigt lättad nu och ser verkligen fram emot 3 nya år i en ny skola i höst! Nu ska jag bara njuta av min ledighet!


Lydia Elstig    •  

Grattis! Fina bilder:)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Jennisbeauty    •  

Så himla vacker du är!

Lust att göra ett bloglovinbyte? Kram! :)

Svar: Åh tack så mycket snälla du!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Såå fina bilder!

Camilla    •  

Oh vad kul! Minns när jag slutade 9an..
Nu jobbar jag dock haha :P

Händer denna lördags förmiddag då? Kram

Svar: Ja det var verkligen kul och skönt! :)
Henrietta Nylund

☆Z I N J A☆    •  

åh vad fina!
gud vad härligt, jag själv har ett år kvar:/

Svar: Tack så mycket! Åh vad kul :) ta vara på det sista året!
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

fina!

MADDISENJ.SE    •  

Tack så jättemycket <3 gud så fin klänning du hade!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Olivia Magnusson    •  

Men åh va skönt, när börjar du gymnasiet? :D

sv: hihi tack!
kram♡

Svar: Jag börjar yrkes och gymnasie studier i höst :)
Henrietta Nylund

V I L M A L A ♔    •  

ÅHH vad underbart!! Fina bilder dessutom! kraam ♥

Veronica    •  

Vilka fina bilder :)

milina.blogg.se    •  

åh vad skönt! grattis! :)

VERONICA - modeblogg    •  

Åh vad roligt och mysigt! Sååå fina bilder tjejen, gud så vacker du är! :) Ha en underbar kväll, kramkram!

Svar: Åh tack så mycket fina du!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

vackra ni var!

jonna    •  

så härligt :)
fina bilder!

Svar: Ja, eller hur! tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

stella    •  

Vilken fin klänning ^^

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Sara Emilia    •  

Grattis fina du :)

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Fina bilder :)

Erika    •  

Redan slutat? Vad härligt :)
Gymnasiet kommer vara de 3 bästa åren i ditt liv!

Svar: Jodå, bor ju i Finland så vi slutar lite tidigare :) Kommer gå en yrkesutbildning och kommer säkert trivas där bättre än i ett gymnasium! :D
Henrietta Nylund

Berta K    •  

Härligt med sommarlov! Och superfina bilder :)

Fanny    •  

Fina bilder! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!