Sista veckan av grundskolan!

Mina vackra tulpaner som pryder mitt rum så fint nu!
Nu har den sista veckan någonsin av grundskolan börjat och jag börjar faktiskt se ljuset i slutet av tunneln nu, haha! Nu börjar det kännas mera verkligt att vi ska lämna skolan, vilket har sina väldigt bra sidor och sedan väldigt dåliga sidor, men det orkar jag inte gå in på nu! :)
Hoppas på en väldigt slö vecka denna vecka och bara se på film och sådant i skolan, men får se vad vi riktigt ska göra denna vecka :) Hoppas ni har en bra måndag! :)


Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma    •  

Tack så mycket, det hoppas jag att hon också känner :)

Kristina    •  

Fina bilder! Vad ska du göra efter att du gått ut grundskolan? :) Gymnasiet?

Svar: Tack! Jag har sökt till frisörs linjen med kombi, vilket betyder att jag kommer ta frisörsexamen och studentexamen i samma :)
Henrietta Nylund

Anita    •  

Älskar att ha snittblommor i rummet :-)

♫♪ sandra    •  

fina!

Jennisbeauty    •  

Underbara blommor!

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så fina :) Vad har du sökt till hösten? :)

Svar: Jag har sökt till en kombinerad yrkesutbildning som frisör som första plats så kommer ta yrkesexamen och studentexamen på samma gång :)
Henrietta Nylund

isabella    •  

åh vad skönt, själv har jag tre veckor ;)

carina    •  

Så fint med tulpaner! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!