Porträtt med Ebba

Idag har jag varit och fotat med Ebba och här är en del av resultatet! Blev väl nöjd med vissa bilder :) 
Ikväll är jag och William ensamma hos honom vilket betyder myskväll! Så nu har vi varit och handlat och laddat upp för mys! 
Just nu håller vi på att laga mat så ska fortsätta göra det så hör jag av mig senare här!








Prietha    •  

åh så fin!

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Sååå fin! Gillade starkt de två första! Super!

Hanna Karlsson    •  

fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Amanda [SPONTAN]    •  

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

ida foto. ♛    •  

superfina bilder! :D

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Anita    •  

Snygga bilder :D

Svar: Tack så mycket :D
Henrietta Nylund

Erika    •  

Myskväll lät inte fel, kör på samma här :)

Svar: Åh vad skönt! :)
Henrietta Nylund

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Åh jag vill också ut och fota. Jag har varit alldeles för dålig på det på senaste tiden.

Svar: Det var verkligen kul med så bra väder fast det regnade i morse! :)
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

anna    •  

vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

GALEN I JIMMY CHOO    •  

Vad har du för typsnitt på din informationstext i profilen?

Svar: Har faktiskt ingen aning tyvärr! Hittar inte var det skulle stå det i min kodmall, hittar bara rubriks typsnitten!
Henrietta Nylund

♣ Ida - Hon som föddes med LKG    •  

Bra eller dåligt det vi gjorde för en kille? Läs mer på bloggen och säg din åsikt :)

♫♪ sandra    •  

fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Mia Forsberg    •  

Ja de där frallorna är goda och lätta att göra :)

JOHANNAOFSWEDEN ★    •  

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

V I L M A L A ♔    •  

Aw så fin brutta :D

Svar: Haha åh tack :D
Henrietta Nylund

Vicky    •  

Vilka fina bilder :) Super söt tjej.

Har du haft en bra Fredag? :)

Svar: Tack så mycket fina du! :)Ja, det har jag! :)
Henrietta Nylund

J o j z y ♛    •  

SV: Tusen tack! :D

Nathalie    •  

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket fina du!
Henrietta Nylund

lebanezzzas.blogg.se    •  

Tack :)

Mia Forsberg    •  

Ja de där spelen är så roliga, jag lessnar aldrig på dem utan spelar det flera gånger per dag :D

LINN    •  

Fina bilder:

LINN    •  

Fina bilder:

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Emma Broberg    •  

så fina bilder :D ha en bra dag, kram. <3

Svar: Tack så mycket! Ha en bra dag du med! :) <3
Henrietta Nylund

Hanna<3    •  

Sjukt söt!<3

Btw så grymt fin blogg!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!