Min dag + OOTD

Dagens outfit
Idag blev en lite kortare dag för mig på grund av besöket till sjukhuset. Själva sjukhusbesöket gick väl helt okej men var skiträdd eftersom det rörde sig om tandläkaren, och jag hatar tandläkaren. 
Efter skolan for jag hem och sov och vaknat 6 tiden, ska snart äta något eftersom jag börjar bli hungrig men sen vet inte jag vad jag ska göra, kanske kolla lite serier eller nått sånt. Ebba frågade även mig om jag ville fota med henne imorgon, så det kanske blir planen för imorgon. På lördag blir det ungdomsdans med nära och kära vid åminne folkpark, kul! :)


Sofia    •  

Fint. Gillar din jacka! :)

Svar: Tack så mycket! Det gör jag med :)
Henrietta Nylund

linda    •  

fin outfit
hatar också tandläkare usch

Josephine    •  

Så fint! :D

Sv; Tack så mycket! :D Hihi, snart så är den här! :)

Lisa    •  

Snygg jacka!

My    •  

Hej! Ber i förväg om ursäkt ifall att du inte gillar denna typ av kommentar.
Jag är en tjej på 15 med anorexia som nu tar fighten för att kunna återvända till livet frisk, fri och lycklig! Skulle betyda mycket om du tog dig en titt på min blogg. Kram ♥

milina.blogg.se    •  

Snyggt!

Karin    •  

Tandläkare är verkligen otroligt läskigt .__.
Vad var det du behövde fixa?

Jag har lagt upp ett inlägg där jag gärna vill ha tips på vad ni vill läsa i bloggen, vore jättegulligt om du kunde lämna en kommentar där med!

Svar: Ja eller hur! Jag ska genomföra en operation där de ska ta bort 8 permanenta tänder på mig. Jag tror att jag ska skriva ett inlägg om det ganska så snart eftersom att det är väldigt många som frågar om detta!
Henrietta Nylund

Karin    •  

Sv: Trist med sånt :(

Hoppas verkligen operationen går bra!

Svar: Ja, det hoppas jag med!
Henrietta Nylund

Emelie    •  

Snygg outfit! :)

Nellie    •  

Hej! Jag har ett toppen "erbjudande" på min blogg som du verkligen borde kolla in.

http://tummelisa.blogg.se/2014/may/memberscom.html#comment

Ha en fortsatt trevlig kväll!

sandija-döv-adopterad-fotografi    •  

sv. taack, fina du! ;)

Emelie    •  

Ja, det var riktigt skönt! :)

Rebecka    •  

Älskar din jacka!

Svar:
Den gillar jag med :)

Kram

Svar: Åh tackk så mycket, det gör jag med! :)
Henrietta Nylund

Emma Broberg    •  

så fint :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Vilken fin outfit!

Svar: Kul att du gillar det!

Svar: Åh tack så mycket!
Henrietta Nylund

♥ TILDA ♥    •  

så snyggt med bara gråa kläder!! :D

Svar: Ja eller hur :D
Henrietta Nylund

Ida Lindborg ♡    •  

Åh snyggt!

Sv: vaaaa? men får ni inget för det? alltså får ni inga andra dagar lediga då? :/ på skolverket står det att man egentligen inte får lägga in "aktiviteter" på helgdagar, och om man gör det så är det frivilligt att gå hehe :P tog upp det med rektorn idag och han brydde sig inte precis haha men ja :)

Svar: Jag är inte riktigt säker ifall vi får ledigt någon annan dag men en lördag är p.g.a en extra lovdag på höstlovet och en annan är då vi i Finland ordnar en stafettkarneval på våren så är det frivilligt att delta men om man inte deltar ska man vara i skolan den lördagen alla andra är på stafettkarnevalen! helt dumt tycker jag.
Henrietta Nylund

Anita    •  

Snygg väska :D

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Sofia    •  

Älskar väskan! Vart kommer den ifrån? :)

Svar: Den är från Mango i Spanien :)
Henrietta Nylund

Life of Johanna    •  

snygg outfit

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Life of Johanna    •  

Ja det var helt underbart och se dem live igen :)

Svar: Ja det kan jag förstå! :)
Henrietta Nylund

anna    •  

snyggt! :)

Emma Ekstén    •  

Åh vad snyggt! Gillar verkligen väskan, det var en väldigt snygg färg på den!

Elin    •  

fin outfit!:)

Svar: Tack så mycket!:)
Henrietta Nylund

Marie    •  

Jättesnygg outfit! :D

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!