Nytt skal från iDiwa!

Två bilder av mitt nya skal som jag fått från iDiwa! Är riktigt nöjd med det faktiskt, har inget annat skal i det här materialet från förr, det var lite glansigt och riktigt mjukt och skönt i handen! Rekommenderas!
Hade fått det här skalet när jag var i Spanien och när jag kom hem kom ingen ihåg vart de hade lagt det, men till slut hittade jag paketet under en hög med kläder! Blev riktigt lättad och glad då :)


Johanna - A dream as a model ♥    •  

fiiint :D

Sv: kul att du gillar det, ja jag kanske får visa hela outfiten sen :)

lovisa    •  

sv: haha! :) snyggt skal!

Josephine - Living in London    •  

så fint!

Sv; Tack så mycket :)

Nathalie Tegelstam    •  

Jättefint skal :) Verkligen supersnyggt! kramkram

Jessica    •  

Vilket fint skal. Synd att alla fina skal är till iPhone.

Ha en toppen kväll.

Svar: Dom på iDiwa har faktiskt skal till de flesta telefonmodellerna som är populära, riktigt fina också! :)
Henrietta Nylund

Amanda    •  

åh gud vad fint och simpelt skal! :)

Svar: Ja, älskar verkligen dom! :)

Allt bra med dig idag?

Svar: Jodå allt är bra med mig :) allt bra med dig då?
Henrietta Nylund

JOHANNAOFSWEDEN ★    •  

Åh vad fint!

Sv; Tack så mycket! :D Det här är gele naglar som en vän övar på mig! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snyggt

Selina    •  

Åh så fint!

emelie    •  

Vad gulligt det var :)

♫♪ sandra    •  

- yes! andra semifinalen är nu ikväll :)

Svar: Åh vad kul! synd att jag inte hinner se sså mycket av den då, måste läsa på prov :(
Henrietta Nylund

Evangelina    •  

Snyggt! :)

anna    •  

vilket fint skal :)

milina.blogg.se    •  

Fint! :)

ebba    •  

sv : Tack så mycket :)

Rebecka    •  

Vilket fint :)

Svar:
Men precis, känner samma som du skrev :P

Ha en fin kväll ♡

Kram

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥    •  

Vilket fint skal. :)

jonna    •  

ja verkligen :) jag vill ha allt!
Snyggt skal :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Snyggt!

Caroline Blomberg    •  

men åh va fint!

Sara Ekman    •  

fint :)

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Fint :) Trevlig helg :)

☆Joanna☆    •  

stilrena skal är så snyggt!

agnesandersson    •  

Åh, vilket fint skal!
kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!