Ny design!

Nu har jag tagit mig i kragen och skaffat en finare design. 
Har jobbat på den nu som då lite i ca. 1 månad och eftersom att jag var nyss i Spanien i 2 veckor så gick det ju  lite långsammare. Men jag är nöjd nu iallafall! Headern är fortfarande samma som från en gratisdesign jag lånade. Jag har ändrat på över hälften av allt på designen och det skulle också vara kul att lära sig göra helt egna designer från grunden men det har jag ju aldrig gjort fastän jag har försökt. Så det här får duga!
Vad tycker du om min nya design?


VERONICA - modeblogg    •  

Men så fint! Älskar verkligen din blogg, tycker allt jämt är så fint hät :) Ha en underbar dag idag! Kramkram

Svar: Tack så mycket! blir alltid lika glad av en kommentar av dig! din blogg är också såå fin och så är du med! Ha en riktigt bra dag du med! :)
Henrietta Nylund

Amanda [SPONTAN]    •  

Verkligen superfin! :)

Svar: Tack så mycket finaste! :)
Henrietta Nylund

Kelly    •  

Det blev jättefint! <3

Svar: Tack fina du! :)
Henrietta Nylund

MATILDA    •  

blev super fint!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Josephine - Living in London    •  

Jätte fin verkligen!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

KassandraPalma    •  

Fin design!!
vart i spanien var du?

Svar: Jag var nära Fuengirola vid solkusten i Mijas Costa :)
Henrietta Nylund

Life of Johanna    •  

Alltid kul med en ny design :)

ja vi hade med en fin valborg










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!