New från nelly.com

Berättade ju för ett tag sedan att jag hade beställt en klänning från nelly och i fredags hade den kommit hem!
Så nu har jag såklart fixat bilder på det jag köpte fastän de inte var den bästa kvalitén, men bättre det än inget!
Köpte ett volymgivande spray från Rich haircare som jag ännu inte har testat men har hört att det ska vara bra!
En snabb och urdålig bild på klänningen jag planerar att ha på konfirmationen i år! är väldigt nöjd med den, eftersom att jag egentligen aldrig har varit nöjd med mina klänningar jag har beställt men denna var faktiskt bra!


Catrine    •  

vilken fin klänning! hoppas du får en bra dag:) kram

Anita    •  

Snygg klänning :D

Mirjam Wallmark    •  

Superfin klänning! :) kram

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Fin klänning!

Svar: Det är sant. Men vi vet inte om hon vann för att hon var annorlunda, eller om det faktiskt var så att folk gillade hennes sångröst och låten utan att bry sig om att hon var annorlunda. Fast det är nåt vi aldrig kommer få reda på.

Jossie    •  

Underbar klänning

milina.blogg.se    •  

klänningen ser jättefin ut!

♫♪ sandra    •  

nice!

agnesandersson    •  

åh, tack så mycket! :D
kram

lovisa    •  

sv: ja man får som abstinens då man är ifrån träningen ett längre tag! :) Vilken fin hårfärg du har btw!

Svar: Åh tack så mycket!
Henrietta Nylund

VERONICA - modeblogg    •  

Gud så fina saker, klänningen var otroligt vacker och en riktigt keeper. Så snyggt! :) Ha en underbar måndag, kramar!

Isadora    •  

Superfin klänning! :)

Selina    •  

Så fint hår du har!!

Julia    •  

Jättesöt klänning!

Nathalie    •  

fan vilken cool hårfärg du har! vad heter den? :) lite random kommentar kanske men haha

❤ BAMBI ❤    •  

Oj vad fin klänning! :D Har du provat volym-sprayen än? Fungerar den? :D

Svar: Har testat den en gång och jag tycker nog att jag fick lite volym av den men eftersom att mitt hår väger så mycket så är det nästan omöjligt att få volym för mig haha :D men den var bra!
Henrietta Nylund

tina    •  

Varifrån är klänningen? :)

Svar: Den är från Nelly.com , står i rubriken :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!