Min dag hittils

Idag vaknade jag hos William 12 tiden och då åt vi frukost. Efter det har vi bara degat tills 14-15 tiden på dagen.
Vi åkte och tvättade mopedbilen och efter det körde vi till mig och nu har vi precis ätit.
Inom några timmar kommer Emilia och Patte hit till oss så ska vi tagga lite och fixa oss tillsammans inför ungdomsdans i Åminne. Kommer vara hela kvällen/natten i Åminne så det blir ju trevligt :)
Ha en bra lördag allihop!


Ida Lindborg ♡    •  

Mums!

Sv: jadå, att NP är över i alla fall! har gått så himla fort haha :D nu är det bara alla hemtentor kvar, men det fixar jag ;)

Svar: Har aldrig fattat vad NP är, vi har inte sånt i Finland och alla talar om det i Sverige :D
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

härligt :)

Katta    •  

Fin blogg kolla gärna in min kram :)

Vicky    •  

Men åh grattis till 14 månader :) Jag och min pojkvän har 16 månader på Fredag nästa vecka :)

Svar: Tack så mycket! Men åh grattis till er, 16 månader är ju ganska länge!
Henrietta Nylund

Catrine    •  

vilken god frukost! ha det så kul på dansen:)

Svar: Ja, det var den! Tack så mycket! :D
Henrietta Nylund

VERONICA - modeblogg    •  

Men åh så gott detta såg ut då, snacka om gryyym start på dagen. Gud så gott! :) Bra inspo till morgondagen måste jag få säga! :) Ha en underbar lördag, kramkram!

Veronica    •  

Vad gott =)

Brownsugar    •  

Muums

Sara Ekman    •  

mums :)

Prietha    •  

nej men gud vad gott!

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Åh så smarrigt det där ser ut :D

Angus    •  

Sv, tusen tack!
Men va smarrigt det där såg ut!

kaffehörnan    •  

Vad supertrevligt
Så gott du åt

♥ TILDA ♥    •  

vad gott det ser ut! tycker bilden är jättefin :)

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma    •  

Tack snälla!!
Åh vad gott med donuts!

Åsa    •  

Det där ser ju helt ok ut! ;)

Sv: Vist är dom!
Kram

Vicky    •  

Ja 1 år och 4 månader :)

amelia & emma - enäggstvillingar och modeller    •  

Åh, munkar!

♫♪ sandra    •  

gott!

Ida Lindborg ♡    •  

sv: hehe det är Nationella prov! åh vad fuskigt att ni inte har det i Finland haha ;)

Svar: Jahaa okej! Vad innebär det då? :D
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

gott med munkar!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!