Min älskade

Ja jag har på mig shorts, haha
De här två bilderna togs i söndag och var aldrig meningen att jag skulle lägga dom på bloggen men tänkte att det skulle vara lite kul med omväxling av bildmaterial ibland så min käraste pojkvän också får vara en del här. Han är dock inte så med på varje bild haha. Lovar att jag inte har en endaste seriös bild på/med honom!


Linn Johansson    •  

Önskar att jag och min pojkvän fotade lite mer! Hade varit kul att ha massa bilder på oss!

Svar: Ja, det vore faktiskt kul om man skulle ha många fina bilder på sig själv och sin pojkvän! jag har typ inga haha!
Henrietta Nylund

Caroline Blomberg    •  

men åh söta!

VERONICA - modeblogg    •  

Åh så mysiga bilder, jättefina också! :) Så fina tillsammans! Härligt! Ha en fantastiskt fin kväll tjejen, kramkram.

milina.blogg.se    •  

söta :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Fina :D

☆Z I N J A☆    •  

naw cuties:D

Anonym    •  

gulligt! :')

Ida - foto & häst    •  

så söta bilder!

Ester    •  

Åh gud så fun blogg du har!! Så himla fräsch och fin!! :D

Svar: Ååh tack så himla mycket! Detsamma! :)
Henrietta Nylund

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Så söta!

Kaffehörnan    •  

Vad fina bilder, kul och kreativa

Nicole    •  

Vilka söta bilder :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!