Middag med älskling

Har precis ätit middag med huvudrätt och efterrätt med William och det var huuuuur gott som helst!
Banana splitten blev inte lika god som förra gången men sjukt god var den ändå!
Nu ska vi bara vila efter den sjukt goda maten och se på ett avsnitt Awkward! 
Ha en skön lill-lördag!






Louise    •  

Ser jättegott ut!

Kram :)

Emma    •  

Vad mysigt! Hur länge har ni varit tillsammans? :)

Svar: vi har varit tillsammans i nästan 15 månader nu :)
Henrietta Nylund

Emma    •  

15 månader är länge ju :)
Enligt mig är pojkvänner det bästa som finns, min pojkvän är mitt allt :) Hur träffades ni? :D

Svar: Ja eller hur, det har du rätt i! :D Vi gick i samma klass i 1 ½ år före vi märkte varann, sedan började vi tala som vänner och han började gilla mig men jag ville verkligen inte gilla honom eftersom att jag var rädd för att bli sårad. Men nu över 2 år sedan vi började ha något ''på gång'' så ångrar jag verkligen inte det :D
Henrietta Nylund

Mikaelas tårtor och bakverk    •  

Tack så jättemycket! Även fast det är tårtor och inte kakor;)

Svar: Haha javisst :D Vi säger alltid ''kako'' som betyder kaka=tårta i Finland var jag bor :D
Henrietta Nylund

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Åh vad gott!

♫♪ sandra    •  

gott!

Linda    •  

va gott

Linda    •  

Zaras :)

Sara Ekman    •  

gott :)

Sofia    •  

Mysigt! :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Gott det ser ut :D

NICOLE    •  

Vad mysigt :D

SV Ja det var roligt det! :)

NICOLE    •  

SV Vad snäll du är :D
Händer något kul imorgon då? :) Ledig o allt :)

Svar: Har inga planer faktiskt, ska väl bara ta det lungt antar jag :)
Henrietta Nylund

Ida Lindborg ♡    •  

mums!!

Sv: åh :'( ♥

Sofia    •  

Tack :D

milina.blogg.se    •  

mums :D

frida christina    •  

Åh så gott!

VERONICA - modeblogg    •  

Men gud så gott! Vad mysigt och vad fint ni gjort :) Ha en underbar dag fina du, kramar!

Catrine    •  

va mys:D den där efterrätten alltså!!

Emma Broberg    •  

åhh vad mysigt :D ha en überbra dag finis, kraaam. <3

Kajsa    •  

Åh vad gott :)

Anonym    •  

Såg ju super gott ut!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!