Mega cravings

Ååh vill så gärna ha thailändsk mat just nu så att det inte ens är sant!
Har velat ha det i säkert en månad haha! 
Måste ta mig till en thairesturang och det fort!







lovisa    •  

sv: ja det är inte alls kuL! :( ÅÅÅH gud vad gott det ser ut!!!

♫♪ sandra    •  

åh gott!

☆Joanna☆    •  

blev jättesugen nu ju haha :3

svar: tack så mycket :)

Aina Strand    •  

Maaat <3

bella    •  

åh va gott :D

tack för frågorna gumman! :)
kram

mot plus    •  

mums!!

Lina Holgersson    •  

Åh :D VAd gott!!!!!


HAR ÄVEN EN TÄVLING I BLOGGEN DÄR MAN KAN VINNA TRE VALFRIA VICTORIA'S SECRET BODY MIST. LÄNK TILL TÄVLINGEN:

http://linaholgerssons.blogg.se/2014/may/tavling-victorias-secret-vinn-tre-valfria-bodymist.html#comment

VERONICA - modeblogg    •  

Men gud så gott, ser rent ut sagt himmelskt ut! MUMS! :) Snacka om cravings! Ha en fin lördag tjejen, kramar!

Sandra    •  

Finns ju inget bättre än thaimat!!

milina.blogg.se    •  

Gud vad gott!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Ser riktigt gott ut!

Julia    •  

Åh, ja, thaimat är stört gott. Har dock knappt ätit thailändskt efter att jag var där nästan en månad i somras, så det är visst fysiskt möjligt att tröttna!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!