Matgalen torsdag

Idag har jag bara ätit och ätit hela tiden jag har varit vaken haha!
Har annars hjälpt Williams bror och broderns flickvän att flytta idag så har gått många trappor med tunga föremål och det var faktiskt skitjobbigt så lade mig och sov i ett par timmar efter det haha! 
Så kom vi precis hem från Mcdonalds eftersom vi orkade inte laga någon mat själv så fick bli något snabbt. Nu snart ska jag börja dra mig hemåt och bara ta det lungt hemma resten av kvällen och imorgon är sista dagen i grundskolan som bara består av övning till dimissionen och en utekonsert på gymnasiet!


Julia    •  

GOTT. Åh.

anna    •  

så gott med pommes!!!

Hanna    •  

Åh vad gott!!!

Johanna    •  

Åh vad gott! Kram

Felicia    •  

Men ååh jag ÄLSKAR McDonalds!! Jag kommer aldrig tröttna på deras mat, haha.

Svar: Haha samma här! :D
Henrietta Nylund

Life of Johanna    •  

Det var mycket gott med :)

Bilden på drycken längst ner var ny, inte sett den tidigare

Kristina ►ll    •  

sv: haha ja, blev asnostalgisk när jag skrev ihop den :)

Svar: Haha, kan verkligen tro det! :D
Henrietta Nylund

Anonym    •  

sååå gott! vad är det för dryck?

Svar: Det är en smoothie :)
Henrietta Nylund

Erika    •  

Är den där juicen god? :)

Svar: Det är en smoothie och den är riktigt god tycker jag! Vet dock inte om den finns i Sverige!
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

Mums vad gott :) kram

Life of Johanna    •  

Ja det kan förklara saken :) Gott lät det iaf :)

Anonym    •  

God den ser ut!

Sara Ekman    •  

mums!

Ida Lindborg ♡    •  

Mumsigt!

Sv: åh tack :)

J    •  

mumsigt!

Johanna    •  

Gott ;)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Hoppas du får en bra fredag tjejen :D

frida christina    •  

Mat är ju det bästa som finns!

johanna    •  

ja eller hur, nästan lite för bra för att vara sant. speciellt när man hittar en låda med kläder från weekday och monki och det är tre plagg för 10 spänn... det som är charmen med loppis! :) och alltså, nu blev jag sjukt sugen på mcdonalds...

♫♪ sandra    •  

men gu så gott!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!