Måndag igen

Grillmaten vi åt igår med familjen
Idag är det måndag igen och en dag när vi slutar fyra, skitjobbigt. Har tagit stelkrampsspruta idag och va skiträdd men jag klarade det! Nu börjar det faktiskt värka i armen och känner mig lite febrig så får se ifall jag överlever dagen till slut!
Har dessutom inga planer för idag så kommer antagligen bara hem efter skolan! Hoppas ni får en bra måndag!



Inga-Linn    •  

Gott med glass och mat!:)

Anita    •  

Men så gott...!!

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma    •  

Ja det är hopplöst, dom finns överallt! Dom flesta håller sig undan & får rester utav restaurangerna osv så att man inte kan göra så mycket.. Men den här lilla fröken var helt ensam en bit upp emot bergen :(

♫♪ sandra    •  

gott!

Lina    •  

Gott med Magnumglass!

Vanessa    •  

åh vad gott!

Josephine    •  

Sv; Uscch :( Här har det vräkt ner hela dagen "/

Nathalie    •  

Shit vad gott, min favvo glass!

Nathalie Tegelstam    •  

Mums, ser himla gott ut :) kramar

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Gott det ser ut :D

Isadora    •  

Åh, den glassen är ju bara såååå god! :)

Sara Ekman    •  

gott :)

kaffehörnan    •  

Vad gott de ser ut med grillat

Emma Ekstén    •  

Åh vad gott!

Åsa    •  

Bilderna ser ju ganska goda ut! ;)

Sv: Tack!
Kram

Veronica    •  

Åh vad gott :)

Elaine    •  

Mums!

☆Joanna☆    •  

älskar den glassen haha!

johanna    •  

men muums!!

Celine    •  

Åh den där glassen är ju så god!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!