Lexington inredning

 
Lexington

Lexington by henriettanylund featuring cotton bath towels
Jag bara ääälskar Lexingtons inrednings saker! Har ju själv dom brun-vita kaffemuggarna som jag är väldigt nöjd över! Skulle verkligen inte säga nej till något på den här bilden!
Som man kanske märker så älskar jag beige i inredning, och annars också överlag! Såå fint enligt mig! 
Så jag hoppas att mitt hus i framtiden kommer vara fullt med Lexington men framför allt i färgerna vitt, beige grått och svart!


lovisa    •  

sv: ja jag behövde det :) Åh vilken snygg stil!

MALIN    •  

dom har så himla fina grejer!

Kelly    •  

Så fint!

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Så snyggt ju! Och jag älskar kuddarna :D

Vanessa    •  

Såå snyggt!

Nu är tävlingen i samarbete med Eyes lips face uppe ifall du vill vara med :D http://vanessagustavsson.se/2014/05/27/vinn-en-goodiebag-fran-elf/

jonna    •  

snyggt :)

Lina - my art & my life    •  

ååh vitt, beige o ljusgrått är ju så himla snygga! Älskar typ all inredning med de!

Svar: Ja eller hur, sååå snyggt!
Henrietta Nylund

Sofia    •  

Snyggt! Ölskar lexington :D

MALIN    •  

svar: köp den imorgon och smaka den, den är helt sanslöst god! smakar precis som hallonsaft!

Svar: Skulle väldigt gärna ha gjort det, men bor i finland :( det suger, finns inga loka här!
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

de har så mycket fint :)

Linda    •  

va fint

Clara    •  

De har så mycket fint!

KassandraPalma    •  

sv: haha ja verkligen !!

härlig inredning

milina.blogg.se    •  

stilrent och snyggt!

Lovisa Lenz    •  

ÅÅh vad fint!! :O<3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!