Kvällens planer

 Nu har jag varit på två studentfester med Williams familj och nu ska vi bara ta det lungt ett tag efter all god mat, haha!
Ikväll kommer vi antagligen fara en sväng ut till stan och träffa lite folk och sånt. De hade lovat regn hela dagen idag men nu lyser solen för fullt!
Känns helt overkligt att vi har sommarlov nu!


♫♪ sandra    •  

fin blomma :)

milina.blogg.se    •  

så fin bild!

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Abigail Owusu    •  

redan sommarlov? :o fyfan va härligt!

Svar: Ja! Bor ju i Finland så vi får alltid lite tidigare sommarlov :)
Henrietta Nylund

Siri    •  

Åhh jag vill också ha sommarlov! Snart så...♡ Fin bild!

Viktoria Eriksson    •  

fin bild!<3

☆Z I N J A☆    •  

superfin bild! härligt med sommarlov när börjar ni skolan igen?

Svar: Vet inte riktigt när skolan börjar eftersom jag börjar i en helt ny skola, men iallafall i mitten av augusti!:)
Henrietta Nylund

Jennisbeauty    •  

Följer dig nu! Säg till när du följer tillbaka :D kram!

Ida Lindborg ♡    •  

åh härligt!! :D


Sv: tack så hemskt mycket! :D

Linnea    •  

Svar: Tack så jätte mycket snälla du! :)
Hoppas att du får en fortsatt trevlig helg! :)
Kram!

Angus    •  

Tack!
Så underbart härligt o vara ledig!,

Camilla    •  

Låter som en trevlig lördag. Vad blev det för god mat då? :)

sv: Absolut! Är super glad :D Tack så mycket :D

Svar: Blev en massa tårtor och gott på studentfesterna! :)
Henrietta Nylund

Johanna - A dream as a model ♥    •  

kul med studentfester :D

Svar: Ja, eller hur! :)
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

- ja verkligen!

Maja    •  

Oh vad härligt med sommarlov! Själv måste man gå i två veckor till, njut av sommaren nu! :D

Svar: Ja eller hur! Ja det ska jag :D
Henrietta Nylund

Sara    •  

Så fin bild! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!