Kort tisdag

Idag var det en kort skoldag för min del. Började 8.30 med kemi och slutade skoldagen 10.15 med engelska!
Efter det så hade jag inträdesprov till närvårdar-linjen fastän jag hade det på fjärde plats och det gick riktigt bra!
Nu har jag ätit och ska bara ta det lungt nu i några timmar och klockan 18.00 ikväll så har vi niorna i skolan en vårbal som jag ska på! Kommer säkert bli riktigt kul! Så ska börja fixa mig i ordning om någon timme och sådär.
Kommer självklart upp lite bilder i efterhand om vårbalen :)


Nathalie    •  

Kul!

Matilda    •  

Åh, kommer ihåg min bal i 9:an! Ha så himla kul! Själv ska jag på bal nästa vecka, men nu är det med universitetet jag pluggar på :)

Svar: Åh vad kul :)
Henrietta Nylund

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Så fin!

Svar: Tack så jättemycket!
Henrietta Nylund

lovisa    •  

sv: jaså?:D jag har inte sett alla i butik än heller så de kanske kommer )

VERONICA - modeblogg    •  

Vilken vacker bild på dig tjejen, otroligt vacker! Ha en fin tisdag tjejen! Kram

Svar: Tack så mycket för dina fina ord, blir så glad varje gång! :)
Henrietta Nylund

Micaela Åhman    •  

Åhh, ha det så kul ikväll :D

Svar: Ja det hade jag! :)
Henrietta Nylund

Sofia    •  

Jättefin blogg! :)

Sofia    •  

Jättefin blogg! :)

Svar: Tack detsamma! :)
Henrietta Nylund

Rebecka    •  

Svar:
Åh vilken osis :(

Ha en fin dag ♡

Kram

Catrine    •  

skönt med kort dag:) åh balen!

linah    •  

fin du är:D!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Caroline Tano    •  

Låter som en väldigt bra dag och hoppas din kväll blir ännu bättre! Kram

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

vad fin du är! måste säga att dina ögonbryn är jättesnygga :)

Svar: Åh tack så himla mycket, så glad jag blir! :)
Henrietta Nylund

Amanda [SPONTAN]    •  

Skönt med en kort dag :)

19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.    •  

Engelska är verkligen roligt, det är väl lätt också så det kanske är det som gör det roligt. Haha! :-)

victoria    •  

åh så fin design! lust med ett bloglovinbyte?

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så kul med bal :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Så fin du är! Och härligt med en kort dag :D

Svar: Åh tack finaste du!
Henrietta Nylund

KassandraPalma    •  

sv: tusen tack fina du!

milina.blogg.se    •  

skönt att sluta tidigt! :)

Ida Lindborg ♡    •  

Åhh så fin du är! åh vad skönt med sådan kort skoldag!

Sv: Åh tack snälla du! de är ifrån Bik Bok :D kram

Svar: Ååh tack så mycket fina du!
Henrietta Nylund

Saga    •  

Åh jag längtar tills jag ska ha bal haha. Kommer säkert få dansa med kompisar istället men det funkar väl lika bra det :)))

Svar: Ja deet var verkligen superkul! :)
Henrietta Nylund

Josephine    •  

Fin! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!