Klickat hem ny klänning

Hade spanat in den här klänningen från Club L i en tid nu och såg att den var på -30% på nelly.com idag så då slog jag till och beställde hem den och även ett volymspray från Rich haircare till mig! 
Är verkligen såå glad att den här klänningen blev på rea, nu måste jag bara bestämma vilket av de tre tillfällena jag ska ha på den här! :)



VERONICA - modeblogg    •  

Gud så fin klänning, riktigt fin! :) Perfekt till sommaren, skolavslutning eller bara en helt vanlig dag på stan. Så fin! Ha en superduper grym lördag, kramkram!

Caroline Blomberg    •  

men åh va fin!

milina.blogg.se    •  

jättefin :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥    •  

Snygg!

Evangelina    •  

Åå va fin! :)

anna    •  

vilken fin klänning :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

fin ju :D

☆Z I N J A☆    •  

åh vad snygg!

linah    •  

vilken söt:D

Johanna    •  

Åh så fin! Kram

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Fin blogg sötnos!

Svar: Tack så glad jag blir! Din blogg är också superfin! :)
Henrietta Nylund

Josephine - Living in London    •  

så fin!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!