inspiration: naglar

Har på senaste tiden varit såå sugen på att göra något med mina naglar eller att typ börja gå till någon som fixar naglar och laga gelnaglar eller bara något simpelt, skulle vara skitkul! Men dock vet jag inte om det finns någon som gör detta i Vasa och det är isåfall säkert inte heller så förmånligt! Så får se i framtiden :)


Aina Strand    •  

Snyggt :)

Rebecka    •  

Svar:
Det var jättegott!

Ha en fin måndag ♡

Kram

Anonym    •  

Dom gör gelnaglar på day spa men de kostar typ 40 €

lovisa    •  

sv: jaa jag köpte hem 3 kg ;) haha så gott :D Vilka snygga naglar, alla var snygg!

Ida Lindborg ♡    •  

så fint!

Angus    •  

Fin inspo!

V I L M A L A ♔    •  

Så himla fint! :D ♥

KassandraPalma    •  

sv: jaa, samma här! nu har jag dock fått uppleva något sånt

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Sv: Jaaa, älskar USA flaggan så! :D

milina.blogg.se    •  

snyggt! jag ska göra mina naglar imorgon (idag) :D

V I L M A L A ♔    •  

Såå fint

jonna    •  

tack :) ja, det finns faktiskt en del bikinis på kappahl :)

Snyggt!

Josephine    •  

Är också sugen på att fixa mina naglar (brukar frihandsmåla på dom har så starka så vill inte förstöra dom genom att bygga med gelé eller liknande) man alla mina naglar gick av i flytten haha

BYSMJ    •  

åå vill också ha fina naglar, ett måste till sommaren!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!