hemma i tråkiga Finland

Två random bilder från resan
Nu är jag hemma i min säng och kan säga att det sög så jävla hårt att måste lämna ett sånt fint ställe. Har aldrig varit så ledsen över att måste lämna nått som jag var igår. Kan nästan knappt tala om hur härligt det var utan att få tårar i ögonen haha!
Har ju såklart saknat vissa delar med Finland men Spanien och huset vi var i skulle jag välja tusen gånger om än att vara i Finland resten av livet. 
Ska försöka packa upp resten nu och få i mig lite mat!


Hannah    •  

SV: Tyckte det jag med, man tackar ju aldrig nej till lite rabatter. :)

milina.blogg.se    •  

åh, förstår att det var jobbigt att åka ifrån det där!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!