Har fått lite färg idag!

Berättade ju vad jag skulle göra idag i förra inlägget och gjorde nog det mesta. Har solat i endast 20 minuter idag och resultatet ser ni på första bilden. Tror jag kommer bli ganska så brun i sommar om jag fortsätter så här, haha!
Har precis kommit in från att ha satt på sätes överdrag till bilen. Tyckte dom var så söta och passade till mitt "tema" i bilen så kände bara att jag var tvungen att köpa dom! Det tog sin tid att få på dom men nu sitter dom riktigt fint :)
Nu väntar vi bara på att min bror ska komma hem så vi kan äta tårta och fira honom!






Frida    •  

Åå vad avis jag blir, jag vill också bli brun. Vill du bli månadens blogg så gå in på min blogg och och kommentera på valfritt inlägg att du vill bli det. Startade denna tävling på medlemssnack för de som bloggar på blogg.se därför jag inte har ett specifikt inlägg på bloggen. :)

MALIN    •  

vilka roliga säten! det blev ju supersnyggt :)

Sofia    •  

Haha lite! ;D

Svar: Haha, har ju varit nyligen till Spanien så har fått en ganska bra grund! :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Ååh så bruuun! Avis till 1000!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Vill också bli så brun!

Annika    •  

SV: tackar :D

VERONICA - modeblogg    •  

Sååå underbart med solen, man får verkligen ta vara på den ordentligt nu som jag ser att du gjort! Så brun du är!! :) Ha en toppen kväll fina du, kramar!

MALIN    •  

svar: men köp den! en av dom skönaste och bästa bikinisarna jag ägt, så jag rekommenderar dom verkligen! :)

Svar: Ja de är ju såå fina, men ack så dyra :/
Henrietta Nylund

Angus    •  

Ja verkligen!

Anita    •  

Skönt med lite färg, hihi !

Veronica    •  

Hände mig också häromdagen

Linnéa    •  

Bra jobbat, hi hi <3

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Härligt att ha solat ju :D

Sara Emilia    •  

Åh vad brun du är! Önskar att jag också hade lätt för att bli solbrun! Supersnygga överdrag till säten också :)

Svar: Jag har nyligen varit till Spanien så det förklarar varför jag redan är så brun :) ja visst är dom!
Henrietta Nylund

Julia ;DD    •  

Oj du var inte lite brun♥

milina.blogg.se    •  

lite? ;) mycket skulle jag säga!

Linnea    •  

Hihi tack, ja superglad att jag hittade väskan <3

Angus    •  

haha ja du, magen växer så det knakar!

MALIN    •  

svar: det är väldigt gott ;););) laga det i veckan vettja!

☆Z I N J A☆    •  

det enda jag har gjort helgen är att bli röd

Kelly    •  

Vilka fina säten :D

Pauline    •  

så härligt att man börjar bli brun :D

Svar: Ja eller hur :)
Henrietta Nylund

Nelly    •  

Å vad söta sätesöverdrag, vill jag med ha till min bil haha:)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!