Grym huvudvärk

Har haft en helt okej skoldag idag. Efter skolan så gick jag och William en stund på stan och då hann vi på lite mera än en halvtimme äta vårrullar, gå runt i alla möjliga butiker och köpa till mig midiringar som jag är sjukt nöjd över! Det var rea på gina tricot på deras smycken så då var jag och handlade 6 stycken midi ringar för endast 3,50€! (Ca. 35kr) 
Och nu har jag precis kommit hem och har varit och handlat med mamma. Kan visa senare lite bilder på vad jag har köpt idag :) 
Nu ska jag försöka sova bort min hemska huvudvärk jag fick för några timmar sedan!


Catrine    •  

hemskt med huvudvärk, men va kul med fyndet på rean:D

☆Z I N J A☆    •  

hoppas värken är borta nu:)

☆Joanna☆    •  

Hoppas huvudvärken försvinner :/

svar: ja verkligen! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

sv: Tack vad roligt att du tycker det:)

milina.blogg.se    •  

mysigt att gå på stan!

V I L M A L A ♔    •  

Spännande att se vad du köpt! Hoppas huvudet går över, kram ^^

Life of Johanna    •  

Hoppas huvudvärken släpper

VERONICA - modeblogg    •  

Hoppas du lyckas sova bort den och att det blir bättre! Vilken härlig dag tjejen! :) Ha en fin kväll, kramar!

Sofia    •  

Hoppas huvudvärken är bättre.

Anonym    •  

Hoppas din huvudvärk blev bättre Henrietta










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!