Glad morsdag!

Idag är det morsdag här i Finland och som jag har förstått så är det morsdag om två veckor i Sverige! 
Men nu är det då min tur att gratulera alla mödrar främst i Finland! Grattis till er!
Idag har vi firat lite min mamma men vi brukar aldrig göra det till någon stor sak så vi grillade bara och åt god mat och senare så åt vi kaka som jag har på bilden ovan. Det var sjukt gott kan jag säga! Hoppas alla andra har haft en fin morsdag som de förhoppningsvis har firat med sina mammor och mammors mammor haha :D 
Ha en fin söndag, ska fortsätta läsa på förhör nu! :)
Har typ annars världens största kris just nu eftersom att jag har glömt min fjärrutlösare i Spanien, haha. men tror det kommer att ordna sig eftersom att han vi hyrde av förmodligen kommer att skicka på posten den hit!


MALIN    •  

mums, vilken mysig tårta! hoppas du haft en härlig söndag (och mors dag) :)

Anita    •  

Gott det där såg ut :D

anna    •  

åh, lät som en bra morsdag :)

V I L M A L A ♔    •  

Åhh tårta :D Finland, spännnande har aldrig varit där XD

Svar: Lovar att du inte har missat så mycket haha Finland är så tråkigt :D
Henrietta Nylund

jonna    •  

så mysigt :)
hoppas du har haft en bra helg!

amanda    •  

TÄVLING!



klicka på sheinside länken på min blogg å du har chans å vinna ett plagg därifrån!
Sheinside och jag tar in statestik på vilka som klickat.
Sedan drar vi en vinnare efter två veckor.

HUR ENKET SOM HELST! SKYNDA Å VARA MED!!

http://amandaliindqvist.blogg.se/2014/may/sheinside.html#comment

Selina    •  

Guuud vad gott de ser ut!

Ida Lindborg ♡    •  

Åh mums! :DDD Grattis till din mamma osv :D
vad kul!

Sv: Tack snälla :) åh jaså? kan inte du länka det till mig? :D roligt att lsäa :)

Svar: Här är länken: http://ettass.blogg.se/2014/april/tranings-motivationer.html#comment :)
Henrietta Nylund

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Gott :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!