Friday, my second favorite F word

Idag är det fredag, som jag har längtat! Nu ska jag dra mig mot skolan och ha en dag som är från 9.00 till 13.00. Skönt! Ska även föra min mopedbil på service nu. Sedan iväg till skolan med första lektionen som är huslig ekonomi! Efter skolan ska jag antagligen köpa en tröja och bara traska runt i stan. Hoppas ni får en fin fredag!


Eva    •  

Hej ...klart du skall testa :) vilken super snygg header du har :) önskar dig en skön fredag :)

Svar: Åh tack så mycket! Ha en skön fredag du med! :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

hej så fin du är idag

Svar: Tack så mycket :)
Henrietta Nylund

Josephine    •  

Skönt med kort dag :)

J o j z y ♛    •  

Vad niiice med moppebil :D

SV: Haha! Massa presenter till mamma :D
Jo det är jag! :)

Izabella    •  

Hej!
Checka gärna in på min nya blogg, säg gärna vad du tycker och lite tips om vad jag ska blogg om, skulle betyda jätte mycket:)
Kram!

lovisa    •  

sv: HAHA eller hur! Man brinner av för minsta lilla. Nä usch såna dagar ska man inte vistas bland folk ;) Vilken fin bild på dig :)

Anita    •  

Snygg! :D

Svar: Tack! :D
Henrietta Nylund

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Så underbart med fredag, verkligen!

Rebecka    •  

Svar:
Ja, dem är så himla fina! MK väskan är min absoluta favorit :)

Ha en fin fredag ♡

Kram

Anonym    •  

Skönt me kort dag!

Josephine    •  

Sv; Aa, deras produkter är så bra! :D

milina.blogg.se    •  

Tycker det nyss var fredag haha..

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Fin :D

Svar: tack så mycket! :D
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!