Fest outfit

 
Dress

Dress by henriettanylund featuring a red dress
Har satt ihop en liten festlig outfit som jag själv blev nöjd med!
Skulle verkligen inte tacka nej till Steve Madden klackarna!


Celine    •  

- Tack för att du svarade på frågorna! :)

VERONICA - modeblogg    •  

Så vacker outfit! Riktigt fin och perfekt till finare tillfällen också! :) Ha en fantastisk lördag fina du, kramkram

Svar: Ja eller hur! :) Ha en bra lördag du med! :)
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

fint!

milina.blogg.se    •  

Snyggt! :D

kaffehörnan    •  

Jättefin outfit

Celine    •  

- Håller med den är så gaaaalet bra den filmen!

Elin    •  

sv: åh tack så mycket!:)

Boel    •  

Super snyggt :D

Svar: Ja visst är den :D
Henrietta Nylund

Agnes    •  

dör så snyggt :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!