Favoriter

 
Favorites

Favorites by henriettanylund featuring a body moisturizer
Mina favoriter jag har använt mycket av de senaste månaderna!
 
1. Baby Lips Jag har införskaffat mig två babylips i spanien och är väldigt nöjd, använder dom dagligen när jag känner att läpparna börjar bli torra!
 
2. Gråa Converse Mina mörkgråa Converse har blivit mycket använda senaste månaden! Är totalt kär i dom!
 
3. Moschino Pink Bouquet Är en parfym som är min favorit nu! Luktar så himmelens gott och fräscht!
 
4. Tangle Teezer En borste som inte sliter på håret lika mycket. Behöver det just nu när jag tappar otroliga mängder av hår utan att jag vet varför?
 
5. Ysl Läppglans Eller ja, läppglans över huvudtaget! Har börjat använda läppglans nu eftersom jag har tröttnat på min naturliga färg på läpparna och mitt YSL läppglans är min favoritfärg!
 
6. Min systemkamera Hade inte använt den på lääänge ända tills jag började blogga igen. Nu är den med mig ut nu som då och tar mycket bilder varje dag!
 
7. Aussie Schampo Är ett riktigt bra schampo som jag använder i kombination med Doves balsam och det gör mitt hår såå silkeslent! Aussie är ett superbra märke!
 
8. Bodylotion Har haft bodylotion i stor användning nu efter Spaninen då min hud har blivit otroligt torr!


emelie andersson    •  

sv: ja vädret är helt underbart och det är alltid kul med lite färg :D

milina.blogg.se    •  

Jag tyckte inte baby lips var sådär jättebra :)

Anonym    •  

Åh vad fina saker! Älskar läppglans <3

♫♪ sandra    •  

nice!

MARIAS MODE    •  

Bra grejer :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!