En trött måndag

 
Bild: Ebba Westerback
Idag har varit en helt okej dag. Har varit lite irriterad och sjukt trött och somnade genast när jag kom hem och vaknade för en timme sedan och har precis lagat mat och ätit.
Vi skulle egentligen ha slutat klockan 4 idag men ingen lärare dök upp till sista timmen så hela klassen for hem!
Nu ska jag inte göra något speciellt ikväll utan bara ligga och dega mig i soffan eller sängen framför tvn och datorn. Nu är det endast 1 riktig skoldag kvar av grundskolan!
 




Anonym    •  

så fin

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Jobbigt att ha varit trött! :/

sv: Åh tack :D

lovisa    •  

sv: ja :) åh måndagar känns alltid så sega tycker jag :/

Annika    •  

SV: men vad kul! :D Ska ni flyga eller ta båt?

Rebecca    •  

Fin bild :)

Johanna    •  

Så härligt att sommarlovet är så nära, vi har inte heller särskilt många skoldagar kvar! Kram

Annika    •  

SV: vi åker med Viking Line. Vi har åkt så mycket med Silja Line, så det är skönt att få lite omväxling :)

Erika    •  

Skönt att du fick sluta tidigare :)

Sofia    •  

Oj bara en dag kvar. Vad härligt! :D

Isabelle Olofsson    •  

Så fin header du har!!

Isabelle Olofsson    •  

sv: men tack fina du!

☆ Nathalie - Skönhetsblogg| I love makeup    •  

åh så fin du är!:)

Elin    •  

så fin bild!
sv: hihi ja :)! verkligen är stolt över mig själv att klara den så bra ! :D

milina.blogg.se    •  

Så nice när läraren inte dyker upp! speciellt på sista lektionen också :)

Amanda [SPONTAN]    •  

Åh vad skönt att du knappt har något kvar!

Svar: Ja eller hur!
Henrietta Nylund

Vanessa    •  

Vad fin du är! :D

Veronika    •  

Vad fin bild!:)
Så du börjar gymnasiet snart? Vad roligt! Vilken inriktning? :)

Hoppas du får en bra dag!
Kram :D

Svar: Jag har sökt till frisörlinjen som första val med en kombinerad gymnasieutbildning, så tar frisörs och student examen på samma :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!