En ledig torsdag

Har haft cravings för Peanut Butter Cup i flera veckor, vill sååå ha! :(
Idag är det ju kristihimmelfärds dagen och vi är ju såklart lediga då.
Idag hade vi planer att åka till kyrkan och samla underskrifter men vi hann inte då William var tvungen att hjälpa till att städa upp i deras garage. Så jag har tagit en lite längre sovmorgon och vaknade med en riktig träningsvärk! 
Har inte tränat på gym på nästan 2 månader så tänkte att jag var tvungen att dra mig igår till gymmet och det gick väl sådär med träningen!
Resten av dagen har jag inga planer på och hoppas bara på en lugn dag med tanke på träningsvärken haha!
Vad ska ni hitta på idag?


♫♪ sandra    •  

gott!

Life of Johanna    •  

Låter som en skön dag :)

milina.blogg.se    •  

Åh vad gott med B&J! aldrig testat den där smaken :)

Svar: Du borde verkligen testa! Den är sjukt god!
Henrietta Nylund

#ItOnlyFishBitchez    •  

Hejpådig, vill du vara med och skapa en ny trend? Skapa en ny hit? Lyssna på låten som skapades i 2013 och fortfarande inte ha blivit något och hjälp till och sprida den för sjutton gubbar! Det är onlyfishtimebitchez:) Gå in på bloggen för att hitta låten.
LoveYahAll;*

Anonym    •  

Gott med glass!

Photo by E M E R E L L A    •  

Tack så mycket :)

Åhh älskar denna glass! :)

Natalie    •  

Åh, B&J's är så gott!

Angus    •  

MM smarrigt!!
jag ska nog ägna dagen till det jag gör bäst, äta!

Life of Johanna    •  

Ja jag har verkligen fått mycket gjort idag :)

☆Z I N J A☆    •  

är den där god?
vad smakar den?
smakar den mycket nötter?

Svar: Ja den är jättegod! Den smakar som peanut butter :D Ja, den smakar väl nog ganska mycket nötter. Den liknar väldigt mycket som snickers i smaken!
Henrietta Nylund

lovisa    •  

sv: verkligen:D ÅÅH jag har inte smakat den sorten!!

Svar: Den är sjukt god!
Henrietta Nylund

Julia    •  

Men gud vilken lyx!

frida christina    •  

MUMS!

Pauline    •  

men ååå...haha sugen jag blev

Sara Emilia    •  

Älskar Ben&Jerry glass

Anonym    •  

- Ja det har du rätt i, haha! kram!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

gott

isa    •  

Mumms!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!