En bra helg bakom mig

Världens sämsta kvalité med telefonens kamera
Den här helgen har jag bara myst hemma hos William ensamma och varit vid Åminne folkpark på ungdomsdans! Det var lite sådär vid Åminne p.g.a all drama och lite slagsmål som hände där men annars hade jag det trevligt och skrattade mycket, speciellt mot slutet av kvällen! 
Vaknade upp bredvid William i morse och nu bakar vi (han) scones! 
Det är verkligen sjukt fint väder där ute så vi ska kanske ta oss till stan och äta första boll glassen i år!


Prietha    •  

åh scones är så gott!

Svar: Ja, eller hur!
Henrietta Nylund

Vicky    •  

Ja det är super gott! Att doppa frukt i det är ju fantastiskt gott :)

Svar: Tycker att det är godare att bara äta sådär som det är! haha!
Henrietta Nylund

Vicky    •  

Ja verkligen :)

V I L M A L A ♔    •  

Lät som en mysig helg ju hihi :) kram

Veronica    •  

Vi har inte lika fint väder som vi hade igår...

Svar: Åh vad synd! vi har ännu bättre än vad vi hadde igår :)
Henrietta Nylund

Celine    •  

- Tror aldrig jag gråtit så mycket som jag gjorde till säsongsavslutningen! Så sjukt hemskt var det usch!

milina.blogg.se    •  

Gott med scones! :)

Svar: Ja eller hur!
Henrietta Nylund

KassandraPalma    •  

sv: nytt är så himla kul!

Josephine    •  

Sv; Åh, tusen tack! :D
Ja, riktigt härligt :)

Erika    •  

Hoppas du får en mysig dag :)

Abigail Owusu    •  

så skön helg, trots draman. btw, gör du bloglovinbyte? :)

Angus    •  

Sv., hon är alltid med :)

Ida Lindborg ♡    •  

åh härligt!!

Sv: hihi ja verkligen :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Fin bild! :)

Svar: Tack så mycket!:)
Henrietta Nylund

nathalie    •  

låter som en bra helg!:)

Gå in på min blogg ifall du är intresserad av olika makeup sminkningar. Har en skönhetsblogg som jag tror kan vara värd en titt ♡

NEW IN FROM JIMMY CHOO    •  

Boll glassen?

Svar: Haha, ja alltså det kallar vi det i Finland! Det är från glasskiosker köpt glass :)
Henrietta Nylund

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Fina :D Kul att baka!

Annsoh    •  

Hej! hur har helgen varit :)? hoppas du haft en jätte bra helg kram!

Svar: Har haft en riktigt bra helg, mitt inlägg handlade faktiskt om det :)
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

Så fina ni är :) kram

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Julia    •  

Fin bild!

Sandra Palmgren    •  

Älskar din jättefina blogg! Fortsätt som du gör, stor inspirationskälla för mig och säkert för många andra. <3

Svar: ÅÅh tack så himla mycket så glad jag blir! :) <3
Henrietta Nylund

Inga-Linn    •  

Skönt och roligt med en bra helg!:D
Sv: Tack så mycket!:)

Abby    •  

Sv; följer dig nu:)

Svar: Följer dig också nu! :)
Henrietta Nylund

giime    •  

Fin blogg du har!☺

Svar: Åh tack så mycket, detsamma!
Henrietta Nylund

Pouline Gernes    •  

sv: visst är de! puss










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!