Destroyed jeans

LÄNK HÄR
Ett par byxor i tre olika färger som jag verkligen gillade på nelly.com! 
Det är ju en trend nu att ha hål på knäna och det är något jag själv också skulle vilja ha och nu har nelly.com -30% på de här riktigt snygga byxorna! Min favorit var de i mitten, är själv i behov av nya jeans som är blåa haha!


anna    •  

riktigt snygga jeans!

KassandraPalma    •  

sådana byxor är riktigt snygga!

jonna    •  

snygga :)

Mikxki    •  

Jag gillar trasiga jeans, men för mig får hålen gärna sitta på andra ställen än just knäna, eller i alla fall finnas flera mindre hål :)

19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.    •  

Jag vet inte vad jag tycker mo destroyda jeans, kan vara trashigt men samtidigt otroligt snyggt på rätt person. Jag testade ett par för några dagar sedan men det var nog ingenting för mig :-)

Lydia Elstig    •  

Snygga!

Fell    •  

Riktigt snygga byxor!

♫♪ sandra    •  

nice!

MADDISENJ.SE    •  

Älskar trashade jeans, har det på mig idag :p

Angelique    •  

Ja dom är himla populära dom där byxorna :)

Veronica    •  

Snyggt!

bbysmj.blogg.se    •  

Love it!!

Caroline Tano    •  

Jätte snygga!

SARA    •  

Snygga! :)

Sara Ekman    •  

snygga :)

linah    •  

såå snygga:D

MALIN    •  

riktigt snygga jeans!

Svar: Ja eller hur :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!