Dagens låt

 
Idag är dagens låt en låt av Afrojack. Har lyssnat på den här väldigt mycket de senaste dagarna och blir alltid lika glad när jag hör på den! En stor orsak varför jag blir så taggad när jag hör på den är nog att självaste Afrojack ska uppträda på Weekend Festival i år! kommer bli helt sinnessjukt, can't wait!


Flisan    •  

sv: javisst är det hehe :P
allt bra med dig idag? :)

Josephine - Living in London    •  

Sv; Förstår att du vill åka tillbaka då :D Jag och några kompisar funderar på att åka dit till hösten :)

Anita    •  

Bra låt :D

Anonym    •  

Den låten är ju sjukt bra!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!