Countdown for...

Endast 9 dagar tills det blir sommarlov!!!! Kommer bli hur skönt som helst! Har inte så värst mycket planer till vad jag ska göra på sommarlovet, men har skaffat sommarjobb (wohoo!) så hoppas jag får många jobbtider och mycket pengar haha :D
38 Dagar tills jag och William åker ner till Åbo och över med båten till stockholm för shopping med pappa och hans flickvän! Andra gången vi reser tillsammans! Kommer bli riktigt kul!
Det är 59 dagar kvar tills jag har min sweet sixteen dag! Och så råkar min konfirmation också vara på samma dag, så lite dubbelt haha! Så jag kommer fira med släkt och vänner konfiramtion + födelsedag den 20 juli!
Ser mest fram emot det här evanemanget på hela sommaren! 
Weekend festival 2014 i mitten av augusti! Kommer bli helt sjuuukt kul! Förra året var den bästa helgen i mitt liv, så får se om detta år med alla bra artister kan toppa förra året, vilket kan bli riktigt svårt! Iallafall sjukt taggadd till att få se alla bra artister med mina vänner i Helsingfors!
 
Det var allt jag räknar ned dagarna till hittils, men troligtvis så kommer det flera roliga dagar på sommarlovet, och såklart efter det också med att börja i ny skola och allt! Men iallafall, nu har ni fått ta del av saker jag dör av längtan till!


☆ Nathalie - Skönhetsblogg| I love makeup and art    •  

åh vad mycket du ska göra i sommar! va roligt för dig!:) ha en fin torsdag snygging!

♥TILDA♥    •  

åh så mycket roligt du har framför dig :D :D Låter som en toppensommar :D

Svar: Ja, det kommer bli riktigt kul i sommar! :)
Henrietta Nylund

KassandraPalma    •  

ååh så skönt!

Solin    •  

SV: Bekvämaste skorna!

Veronica    •  

Det är inte mycket kvar av skolan nu :)

milina.blogg.se    •  

Du har mycket att se fram emot :)

NICOLE    •  

Men vad kul , mycket roliga saker att se fram emot :D Och vad har du fått för jobb? :) GRattis till det!

SV jaa grymt bra träning :) tack så mycket! :D

Svar: Har fått sommarjobb till mcdonalds haha :D pengar som pengar liksom! tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Amanda [SPONTAN]    •  

Vilka härliga grejer du har att se fram emot! :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

kul :)

milina.blogg.se    •  

- ja eller hur :)

Anonym    •  

Bara 9 dagar till skolans slut? är det skoldagar eller dagar över huvudtaget?

Svar: Ja, jag bor ju i Finland så här får vi tidigare sommarlov, om du bor i sverige förstås och inte visste det :D Det är dagar över huvudtaget, vi har väl 5 skoldagar kvar nu :)
Henrietta Nylund

Emma Broberg    •  

åhh vad mkt roligt att se framemot :D <3

NICOLE    •  

Sv Ja det var gött :D Ibland ska man få njuta av det goda med :D

MALIN    •  

vad roligt med countdown! har du någon resa inbokad i sommar? x

Svar: Ja det har jag, står i inlägget att jag ska till Stockholm med min pojkvän :)
Henrietta Nylund

fotografvesna.se    •  

åh va roligt, hoppas du får de underbart

Anita    •  

Härliga bilder !










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!