basic outfit

Basic
 
Basic by henriettanylund featuring blue jeans
 


Lilly    •  

Guud så fint!!

Just nu deltar jag i en omslagstävling, och det skulle betyda hur mycket som helst om du skulle vilja rösta 5-stjärnigt på mitt bidrag! http://captavling.idg.se/hart-mjukt-2/ . Kramis!

Matilda Sundin    •  

Snyggt! :)

svar: Jaa, det gör den verkligen :D

Amanda [SPONTAN]    •  

Så fint :)

Josephine - Living in London    •  

Snyggt!

Sv; Förstår det, dom är underbara :)

Matilda Sundin    •  

svar: Tack snälla du! :)

Life of Johanna    •  

Så snygg kombination :)

Ja det är helt underbart och åka på spa :)

Emma Grann Fotografi    •  

Snyggt! :) Och gillar att din bloggdesign är så stilren! Snyggt det med!

Svar: Tack så jätte mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

Life of Johanna    •  

åh stackare, nu räcker det med snö- Vi har sluppit bakslag, skönt

lade till dig på bloglovin blev nr 66

Flisan    •  

sv: haha ja eller hur :P
allt bra med dig? :)

Matilda Sundin    •  

svar: Jaa, dom är helt underbara :D

Isadora    •  

Älskar outfits som dessa! Casual men snyggt :)

Svar: Ja det gör jag med! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!