Äntligen fredag

 
Har väntat på att det ska bli fredag i evigheter, och nu är fredagen äntligen här!
Det är ju helt sjuuukt varmt idag, mätaren på mopedbilen visade 30 grader, så inte så kul att gå runt i en svart t-skjorta idag inte!
Har precis kommit hem med William och ska köra moped tillbaka till stan inom kort! Kommer säkert känns väldigt konstigt att köra moped igen efter en sån lång paus. Körde själv moped senast i Augusti!
Annars har jag inte så stora planer för idag. Blir väl övernattning med William som vanligt och så ska vi väl äta något, så inget så där speciellt! 
Hoppas ni får en sjukt rolig fredag!


Julia ;DD    •  

Fredag ä ju så underbart♥

jonna    •  

ja, jag gillar allt :) hehe
Ha en bra fredag!

KassandraPalma    •  

så himla snygga skor!!

♫♪ sandra    •  

snygga skor!

Elin    •  

sv: verkligen, nästan föör varmt men nu ska man inte klaga ;)

fotografvesna.se    •  

vilken härlig bild

Erika    •  

Vilka snygga ballerinaskor!

milina.blogg.se    •  

Älskar skorna och väskan!

Johanna    •  

Kul :)

Catrine    •  

vilka fina skor!!! hoppas du får en underbar fredag, kul med moppe :D

MADDISENJ.SE    •  

vilka snygga skor!

Emma Broberg    •  

underbart!!

MATILDA    •  

så snygga skor :D

NICOLE    •  

Så skönt med fredag :D Hoppas din blir toppen!!

SV Jaa det är den allt :) Kram

Linda    •  

va härlig bild

MADDISENJ.SE    •  

Tack fina du, nu finns hela outfiten uppe i bloggen :)

Celine    •  

- Gud så skönt!

Lilly    •  

Vilka snygga skor!!

Just nu deltar jag i en omslagstävling, och det skulle betyda hur mycket som helst om du skulle vilja rösta 5-stjärnigt på mitt bidrag! http://captavling.idg.se/hart-mjukt-2/ . Kramis!

Linnea    •  

Fredagar är ju den bästa dagen i veckan!
Ha en fortsatt trevlig kväll och hoppas att du får en bra helg! :)
Kram!

♫♪ sandra    •  

- tack snälla :D

J o j z y ♛    •  

SV: Tack! det värmer <:

ha en bra helg ~

MARIA - mode, outfits & inspiration    •  

Sv: tack finis! :) kram!

milina.blogg.se    •  

- tackar :)

MartinaOlsson    •  

sv; tack! :)

☆Joanna☆    •  

snygga skor!

Anita    •  

Så snygga skor :D

johanna    •  

det var det! :) härlig bild!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!