Absolut sista dagen i grundskolan

Nu är dagen här.
Den alldeles sista skoldagen i Vasa Övningsskolans grundskola. Har inte hängt med riktigt hur fort tiden har gått med alla nya härliga människor jag lärde mig känna! Dessa 3 år i denna skola har faktiskt gått riktigt snabbt!
Idag har vi inte en riktig skoldag utan bara övning till dismissionen och en utekonsert.
Imorgon är det dimission och så går jag ut ur grundskolan med ett betyg och säkert flera tårar som rinner ner för kinderna! Fattar verkligen inte hur skönt men ändå ledsamt detta slutet kommer bli!
 
Jag efter sjuans skolavslutning, haha pinsamt!


Charlotta Hägg    •  

Sv: Jaa, då blir det sommarkänsla på hög nivå :D men oooh vad roligt!! Sista dagen i grundskolan är stort! Vad blir det till hösten? :)

J    •  

sv:
ska se den idag

Katta    •  

Hej fin blogg du har :) Kicka gärna in min blogg. Och skriv även gärna en liten kommentar så blir jag glad :) Kram på dig.

xxcyberalienxx    •  

Så himla skönt! :)

Isabelle    •  

Åh förstår precis, slutar 9:an om mindre än två veckor och det känns både skönt och ledsamt!

☆Z I N J A☆    •  

åh gud vad skönt! går ut åttan snart också:D

Ebba    •  

Åh vad fin du är!

Svar: Dock är bilden 2 år gammal haha :D
Henrietta Nylund

J    •  

sv:
najs :)

J    •  

sv:
najs :)

milina.blogg.se    •  

blir alltid lika chockad när jag kommer på din ålder haha.. du både ser och verkar vara 17-18

Svar: Ååh tack så mycket! Blir så glad! :D
Henrietta Nylund

linah    •  

va fin duär!

Svar: Dock var den bilden tagen exakt 2 år sedan haha
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!