5 saker jag gör dagligen

Kom på att det kanske skulle vara kul att berätta om några saker jag brukar göra dagligen, och då menar jag inte typ borsta tänder, borsta håret, äta osv. utan lite annorlunda saker. Hoppas inte den här idén var dålig nu, kände mig ganska bra ett tag då jag kom på något som jag inte har sett på någons blogg förr :D
 
1. Läsa mina vänners bloggar - Läser ju såklart andra bloggar som jag inte känner personerna på men brukar oftast dagligen läsa mina vänners/de som bor i samma stads bloggar.
2. Sova - Då menar jag inte på natten. Brukar nästan dagligen sova efter skolan en stund eller på kvällen.
3. Kolla på kläder/skönhet - Affärer eller hemma via datorn, jag brukar göra det här faktiskt dagligen och flera gånger per dag ibland!
4. Laga mat - Det är jag som huvudsakligen gör mat till våran familj, så det här är en daglig rutin för mig!
5. Blogga - Bloggar ju dagligen flera gånger och så svarar jag på kommentarer. Det är lite som en vardaglig rutin :)


Sara Ekman    •  

kul lista :)

MADDISENJ.SE    •  

Tusen tack :D Man kan rösta varje dag ;)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Kul att läsa:)

JuliaJ    •  

Hade ju varit roligare om du inte valde sådana självklar saker, hehe.

milina.blogg.se    •  

Kul inlägg :)

Celine    •  

Gör i stort sett allt det där jag med haha!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!