Veckans blogg tävling

 
Tänkte att jag skulle göra en veckans blogg som är helt nytt för mig!
Har sett att många har veckans/dagens blogg och att det är rätt många som vill delta och jag själv skulle iallafall bli väldigt glad om jag skulle vinna en så delar med mig av lite glädje och tänker starta en egen nu! 
Alla vet ju hur det går till, kommentera bara ''Jag är med'' så är man med och tävlar!
Utser vinnaren någon gång i helgen då jag har tid! :)


Sofia    •  

Jag är med :D

tillypower.blogg.se    •  


ja är med

Åsa    •  

Jag är med :)

Emilia    •  

Jag är med

Liborius    •  

jag är med:D

Niklas Johansson    •  

Jag är med =)

linellas    •  

kul att testa! jag är med :)

MATILDA    •  

jag är med :D

ADARAS.se - Where blog meets magazine!    •  

Jag är med :D

Flisan    •  

sv: javisst skulle det vara najs :D
några planer denna måndag? :)

jag är med :)

Emmy    •  

Jag är med! :D

matilda    •  

jag är med! :D

| BYSMJ | + all by me.    •  

jag är med! :)

Mikxki    •  

Jg är gärna med :)

emelie andersson    •  

jag är med :D

sv: det kommer du göra :) hur gammal är du?

♫♪ sandra    •  

jag är med!

emelie andersson    •  

sv: okej, då går du i 9:an va? :)
jag fyller 20 i maj :)

Anonym    •  

Vi är med! :D

Celine    •  

Jag är med!

stina♥    •  

Jag är med! Super fin blogg!:D♥

Alina    •  

Jag e med!!! =)

KassandraPalma    •  

jag är med!

milina.blogg.se    •  

Jag är med! :D

Chanelle    •  

Jag är med!^^

MISS REBECCA    •  

Jag är gärna med :)

Julia andersson    •  

Jag är med❤️

Michelle    •  

Visst, jag är med! :)

Evangelina    •  

Jag är med!
Gör förresten gärna ett bloglovin byte! Blogkeen också om du vill? :)

V I L M A L A ♔    •  

Jag är med! kram ^^

Julia    •  

Jag är med! :)

TIDSTJUVEN    •  

Jag är med! :D

Johanna    •  

Jag är med :)

ida foto. ♛    •  

jag är med!! :D

Siri    •  

JAG ÄR MED!!!

Siri    •  

JAG ÄR MED!!!

Twiggy Lundberg    •  

Jag är med :)

Julia ;DD    •  

Jag är med:D

Fell    •  

Jag är med! :)

Delta gärna i min veckans blogg tävling om du vill :)
http://theofficialfell.blogg.se/2014/march/anmal-dig-till-veckans-blogg-3.html

mysboll.blogg.se    •  

Jag är la med (:

Sabine    •  

Jag är med =)

Sabine    •  

Jag är med =)

Ida K    •  

Jag är med! :)

Michelle    •  

Jag är med! :)

ELENI    •  

jag är med ! :D

Bea    •  

Med och tävlar.

Lisa    •  

Jag är med :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!