Veckans blogg tävling!

Kör igång med en ny veckans blogg eftersom att det var så många som ville delta, kulkul! :)
Som alla vet så behöver man bara skriva ''Jag är med'' så har man en chans att få en länkning i min blogg!
För att få en större chans denna gång så kan du följa mig på bloglovin HÄR! 
Lycka till! :)


V I L M A L A ♔    •  

Jag är med ^^

Lisa    •  

Jag är med! :)

Lisa    •  

Jag är med!
Följer dig på bloglovin med!

Twiggy Lundberg    •  

jag är med :)

linellas    •  

jag är med 😍😍

Linn    •  

Jag är med och jag följer dig redan på bloglovin!

OLIVIA    •  

jag är med :D

sv: åh tack :D
kramis ♥

Fell    •  

Jag är med! Jag följer dig redan på bloglovin :)

Matilda Sundin    •  

Jag är med :)

Emmy    •  

Jag är med! :D

Isabella    •  

Jag är med!

Just nu säljer jag helt oanvända plagg på Tradera, för mindre än halva priset. Ta en titt?
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=3608849

♫♪ sandra    •  

jag är med :)

mot plus    •  

Jag är med! =)

ha en fin dag! =)

Zejna    •  

Jag är med! Och jag följer dig på Bloglovin <3
Ha det fint! =)

KassandraPalma    •  

jag är med!

Kaffehörnan    •  

Jag är med

G I N A ~    •  

jag är med ^_^

J o j z y ♛    •  

Gärna med! :D

SV: OMG! Rekommenderar verkligen! Den är såååååå braaa :D

fanny    •  

http://fannyluna.blogg.se/2014/march/tavling-2.html

Tävling på bloggen, kika in!

fanny    •  

http://fannyluna.blogg.se/2014/march/tavling-2.html

Tävling på bloggen, kika in!

Ida Lindborg ♡    •  

Jag är med! :D

Ida och Amanda    •  

Vi är med!♡

Mirjam Wallmark    •  

Jag är gärna med, har just bytt blogg så det skulle vara superkul att vinna! ♡ kram

Johanna    •  

Jag är med :)

Evangelina    •  

Sv; Helt okej med sånna kommentarer! :)

Jag är gärna med :)

MATILDA    •  

jag är med :D

GoForFit    •  

Jag är gärna med! :)

sv: Riktigt gott var det :)

eleni    •  

jag är med!

Julia ;DD    •  

Jag ä meed♥

ida foto. ♛    •  

jag är med! :D

Annie    •  

Jag är med! :)

Alex    •  

Jag är med :)

agnesandersson    •  

Jag är med! :)

Och tack så mycket :D
kram

Maria S    •  

Jag är gärna med! :) Följer dig också på bloglovin! :) Så gör vi ett bloglovinbyte? ;)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!